قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

2010ChordWizard Software Songtrix Gold v3.0 ابزاری قدرتمند برای ساخت و ویرایش آهنگ
 
دانلود کده موسیقی و ابزارهای آهنگسازی
درباره وبلاگ


به وبسایت من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

امروزه به از کامپیوتر در هر زمینه شغلی می توان استفاده کرد. با توجه به گستردگی نرم افزارها و افزایش شرکت های برنامه نویسی که در زمینه تولید نرم افزار های کاربردی فعالیت می کنند اکثر نیازهای کاربران برطرف می شود. آهنگ سازی یکی از آن دسته کارهایی می باشد که هم می تواند جنبه شغلی و درآمد زایی داشته باشد و هم می تواند برای سرگرمی شخصی به صورت تفریحی باشد. با وجود کامپیوتر در هر خانه ای و متنوع بودن نرم افزار های ساخت آهنگ امروزه بسیاری از کاربران در محل زندگی خود اقدام به ساخت آهنگ و حتی خوانندگی می کنند که گاهاً با پخش آهنگ های خود طرفداران زیادی نیز پیدا می کنند ، مانند خوانندگان شعر های رپ فارسی.

در این مطلب یکی از مشهورترین و پر امکانات ترین نرم افزارهای شاخت آهنگ را به شما معرفی می کنیم.

 

Software Songtrix Gold نام نرم افزاری از کمپانی معروف ChordWizard می باشد که در زمینه ساخت و ویرایش آهنگ از شهرت و محبوبیت زیادی میان کاربران این دسته از برنامه ها قرار دارد. این نرم افزار از امکانات زیادی در زمینه صداگذاری ، میکس ، ویرایش و ترکیب آهنگ ها و ... برخوردار می باشد. به کمک این نرم افزار امکان ایجاد تغییرات صدایی و افکت گذاری بر روی صداهای خواننده نیز موجود است. افکت هایی مانند لیزری کردن صدا ، زیر و بم کردن صدا و ... .

 

از ویژگی های مهم و اصلی این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- عملیات پردازش بر روی فایل های صوتی همانند قطع صدا ، معکوس کردن آهنگ ، حذف قسمت های مورد نظر و ...

- افکت گذاری بر روی صدا به کمک پلاگین های مختلف. مانند صدای لیزری ، رادیویی ، اضافه کردن صدای همسرایان مجازی و ... .

- افزودن افکت های خود کار توسط برنامه به آهنگ در صورت نیاز

- قابلیت ویرایش کلیه فایل های صوتی

- توانایی ضبط صدا بر روی آهنگ به صورت مستقیم از طریق میکروفون

- دارای نمونه های مختلف پخش برای افکت ها و همچنین شنیدن تغییرات انجام شده بر روی آهنگ قبل از ذخیره سازی

- توانایی اعمال تغییرات بر روی فایل های تصویری

- و صدها ویژگی دیگر



ادامه مطلب ...

تاکنون نرم افزارهای متعددی در زمینه ساخت و ویرایش فایل های صوتی و موسیقی به شما معرفی نموده ایم که هر یک از آن ها ویژگی های منحصر به فردی را نسبت به یکدیگر دارا می باشند. بسیاری از این نرم افزارها از قابلیت های متعددی برخوردار می باشند و مصارف استفاده هر یک از آن ها نیز کاملا مشخص است. بسیاری از این نرم افزارها به عنوان استدیوهای نرم افزاری برای کاربران عمل می کنند و مصارف استفاده ابزارهای این برنامه های نیز همان طور که مشخص است تنها ویرایش و هماهنگ سازی آهنگ ها و یا قرار دادن یک افکت صوتی بر روی آهنگ می باشد. این دسته از نرم افزارها برای کاربرانی که قصد دارند تا در چند کاربرد مختلف از برنامه استفاده نمایند قابل بهره برداری نمی باشد.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که یک ابزار بسیار کامل در این زمینه می باشد و علاقه مندان بسیاری را جذب خود نموده است.

 

Ableton Suite v8.2.5  نام نرم افزاری کاملا حرفه ای با ابزارهای متنوع می باشد که به منظورهای مختلفی در زمینه موسیقی طراحی شده است.

 این نرم افزار چند منظوره از ظاهر گرافیکی بسیار زیبا و کاربر پسندی برخوردار می باشد که می توان از این نرم افزار را در محیط های مختلف کاری استفاده نمود. از ابزارهای موجود در این نرم افزار حرفه ای می توان برای مصارفی همچون ساخت آهنگ و ویرایش فایل های صوتی ، قابل استفاده در استدیوهای صدابرداری و ضبط صدا و سازگاری برنامه به دستگاه ها ، قابل استفاده برای Beat سازان حرفه ای ، برای طراحان صدا ، قابل استفاده توسط DJ ها برای استفاده در کنسرت ها و ...

این نرم افزار محصولی از شرکت Ableton می باشد.



ادامه مطلب ...

GUITAR RIG 5 PRO نرم افزاری قدرتمند و کامل برای ساخت افکت گیتار به همراه افکت های فراوان می باشد. تمامی این امکانات در یک چهارچوب افکت های مجازی بسیار ابتکاری و قدرتمند قرار گرفته اند. آخرین نسخه این نرم افزار دارای 2 نوع آمپلی فایر مهم و جدید، 6 افکت جدید و بسیار قدرتمند و 19 کابینت است که از روی ظرافت در جزئیات صوتی مدل سازی شده اند. برای کنترل کامل و حس واقع گرایانه اصوات ایجاد شده، GUITAR RIG 5 PRO دارای یک بخش جدید به نام Control Room Pro می باشد. کیفیت حرفه ای صدا ، بیشترین انعطاف و کنترل کامل برای گیتار، باس و غیره، توسط این بخش امکان پذیر است. GUITAR RIG 5 PRO دارای 17 آمپلی فایر افسانه ای گیتار و باس است که به صورت دقیق توسط تکنولوژی قدرتمند و داینامیک NATIVE INSTRUMENTS مدل سازی شده اند. طرح های اصلی چند کاناله و گزینه های تنظیماتی بر اساس مدل های مخصوص گیتار در این نرم افزار وجود دارند. این آمپی فایر ها ، خصوصیات، حس و حال و جذابیت گیتار الکترونیک واقعی برای انواع سبک های موسیقی را برای شما ایجاد می کنند.

امکانات نرم افزار GUITAR RIG 5 PRO :
- اتاق کنترل فراگیر.
- 23 کابینت اسپیکر جدید.
- 2 مدل amp جدید.
- 6 افکت جدید.
- یک amp باس.



ادامه مطلب ...

دانلود SONY ACID Music Studio 8.0 - نرم افزار آهنگ سازی و ضبط موسیقی

SONY ACID Music Studio یک استودیوی خانگی کامل برای ساخت و ضبط موزیک می باشد. SONY ACID Music Studio نرم افزاری کامل برای ساخت موسیقی بر پایه Loop، ضبط صدا ، ساخت MIDI، پردازش افکت ها و میکس با کیفیت استودیویی است. بعد از ساختن موزیک می توانید آن را به اشتراک گذاشته یا روی CD رایت کنید، روی اینترنت آپلود ویا در فرمت MP3 ذخیره کنید تا بتوانید در آینده آن را گوش کنید. با استفاده از خودآموزهای داخلی نرم افزار که به شما در تنظیم، ویرایش و میکس کمک می کنند، حتی کاربران مبتدی نیز می توانند به راحتی به دنیای موسیقی وارد شوند.
امکانات نرم افزار SONY ACID Music Studio :
- ضبط و ذخیره ساده : ورودی صوتی کامپیوتر شما به صورت مستقیم به SONY ACID Music Studio منتهی می شود. تنها کافیست که میکروفون یا ساز موسیقی خود را متصل کنید و روی Record کلیک کنید. وارد کردن موزیک و MP3 برای میکس و استفاده از Beatmapper برای ساخت رمیکس ها و مجموعه های DJ حرفه ای کاربرد فراوانی دارد.
- افکت های صوتی با کیفیت استودیو : شما می توانید افکت های کاملا حرفه ای مانند EQ، برعکس کردن، تاخیر، گروه کر، Flanging، تغییر فاز و Distorion را روی موزیک خود انتخاب کنید.

SONY ACID Music Studio

- ساخت موزیک جدید با ابزار قدرتمند ویرایش MIDI و ساخت توالی.
- کتابخانه کامل Loop های سری Sony Sound به صورت رایگان (قیمت این مجموعه به صورت عادی 99$ دلار است ).
- استفاده از خودآموزهای کامل برای یادگیری روش استفاده از نرم افزار در طول کل پردازش های آن.
- شما می توانید موزیک ساخته شده را روی CD رایت کرده و یا آن را در فرمت محبوب MP3 روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.سپس می توانید آن را در وبسایت های مخلتف آپلود کنید و یا روی تمامی دستگاه های پخش موسیقی قابل حمل اجرا کنید.
- سازگار با ویندوز 7.



ادامه مطلب ...
جمعه 16 تير 1391برچسب:, :: 18:1 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

اگر شما در دسته کاربرانی می باشید که در زمینه آهنگ سازی و همچنین از نرم افزارهای ساخت موسیقی در کامپیوتر استفاده می کنید در این مطلب با ما همراه باشید. امروزه هنر موسیقی نیز همانند دیگر هنرها و موضوعات دیگر با کامپیوتر دارای پیوند مستحکمی می باشد. نرم افزارهای مختلفی را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به ساخت آهنگ و کار در زمینه موسیقی می باشند. این نرم افزارها در سطوح مختلف کاربران را برای کار در این زمینه یاری می دهند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به صورت حرفه ای و با ابزار مختلف و متنوع پیشرفته به شما در زمینه ساخت موسیقی کمک می کند.

 

VibeStudio Designer نام نرم افزاری کامل می باشد که کاربران به کمک آن ها قادر به ساخت موسیقی و کار در زمینه های مختلف صوتی می باشند. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات متعدد برای کاربران و ابزار پیشرفته کمک شایانی در زمینه آهنگ سازی می نمایند. این نرم افزار بر روی چهار ابزار و آلت موسیقی مختلف در آهنگ سازی تکیه نموده است. این چهار آلت موسیقی عبارتند از گیتار آگوستیک ، گیتار الکترونیکی ، پیانو و جاز . در این نرم افزار شما به کمک محیط شبیه سازی شده و صداهای مربوط به این آلات موسیقی که شبیه سازی شده اند قادر خواهید بود تا اقدام به ساخت آهنگ های متنوع و زیبا نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت VRSonic می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

- ساخت آهنگ های زیبا به کمک ابزار موجود در نرم افزار

- شبیه سازی و استفاده از صداهای سازهای مختلف

- دارای ابزار سه بعدی سازی صوتی

- قابلیت استفاده از افکت های مختلف و متنوع

- توانایی اجرای تنظیمات صوتی بر روی آهنگ ها

- توانایی میکس آهنگ ها

 و ... .



ادامه مطلب ...

دانلود MAGIX Digital DJ 2 v2.00 - نرم افزار شبیه ساز دی جی

MAGIX Digital DJ یک نرم افزار DJ بسیار ابتکاری است که دی جی های مبتدی و حرفه ای می توانند به خوبی از آن استفاده کنند. این نرم افزار ، تمام امکاناتی که شما برای ساخت مجموعه های بی نظیر DJ به آن نیاز دارید، را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید به سادگی موزیک ها را از iTunes یا از روی هارد درایو خود روی نرم افزار اضافه کنید و کار خود را آغاز کنید. پشتیبانی از کنترل کننده های سخت افزاری DJ ، یکی از امکانات مفید نرم افزار برای کسانی است که انتظار بیشتری از یک نرم افزار DJ دارند.
با استفاده از MAGIX Digital DJ شما می توانید به صورت خلاقانه ای، موزیک های خود را پخش و یا ریمیکس کنید. با ساخت مجموعه های DJ حرفه ای می توانید به مجموعه های موزیک خود طراوت و شادابی ببخشید. اضافه کردن آهنگ ها تنها با استفاده از قابلیت Drag & Drop روی نرم افزار یا روی PlayList ای که قصد اجرای آن را دارید، امکان پذیر است. اگر در مواقعی ، مجموعه های DJ شما یک یا دو آهنگ را از دست دادند، MAGIX Digital DJ به صورت خودکار لیستی از ترک های مشابه را برای شما به نمایش می گذارد. اینکار توسط تکنولوژی منحصر به فرد Mufin صورت می گیرد و بدین ترتیب شما همیشه آهنگ دلخواه و مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.
امکانات نرم افزار MAGIX Digital DJ :
- پشتیبانی از محدوده وسیعی از کنترل کننده های سخت افزاری DJ.
- مدیریت ساده تر موزیک ها به همراه نمایش کاور.
- عملکرد Snap & Quant برای ساخت Loop های حرفه ای.

- موتور حرفه ای میکس و Scratch.
- تشخیص دقیق ضرباهنگ.
- پیشنهاد بر اساس نوع صدا با استفاده از تکنولوژی Mufin.
- افکت های میکس برای ایجاد صدای واقعی DJ.
- یکپارچگی با iTunes.
- عملکرد میکس خودکار و فوق العاده.


 


ادامه مطلب ...

جدیدترین نسخه بهترین نرم افزار نت نویسی موسیقی Avid Sibelius 7 مورد استفاده موسیقی دانان ، تنظیم کننده ها ، منتشر کننده ها و حتی دانش آموزان و افراد مبتدی است. Avid Sibelius 7 با استفاده از رابط کاربری جدید و تکلیف گرای خود می تواند سرعت کار شما را افزایش دهد. می توان گفت این نرم افزار سریعترین، هوشمند ترین و ساده ترین نرم افزار نوشتن نت موسیقی در دنیا می باشد.
امکانات نرم افزار Avid Sibelius :
- رابط کاربری تکلیف گرا : شکل جدید رابط گرافیکی این نرم افزار دارای قابلیت تب بندی است که در نوشتن نت موسیقی از اولین مرحله تا پایان به شما کمک خواهد کرد.
- کتابخانه عظیم و حرفه ای صدا : Avid Sibelius 7 دارای بیش از 38 گیگابایت محتوای حرفه ای شامل صداهای ارکستر سمفونی، سازهای موسیقی راک و پاپ و ... برای استفاده شما می باشد.
- پشتیبانی از سیستم عامل های 64bit : امروزه سخت افزارها و سیستم عامل های 64bit توانسته اند سرعت فعالیت های مختلف کامپیوتری را افزایش دهند. Avid Sibelius 7 هم اکنون از این سخت افزارها و سیستم عامل ها پشتیبانی می کند.
- بهینه سازی شده در یک مانیتور : متخصصان طراح این نرم افزار می دانند که بسیاری از کاربران از Sibelius روی لپ تاپ یا سیستم های دارای یک صفحه نمایش استفاده می کنند. به همین دلیل رابط کاربری Sibelius 7 به شما امکان تمرکز روی موزیک را داده و شما می توانید اطلاعاتی که تنها در مواقع خاصی به آنها نیاز دارید را مخفی کنید.

Avid Sibelius

- بهینه سازی های متن و تایپوگرافی : شما می توانید از فونت های جدید OpenType شامل امکانات حرفه ای مانند کليد کوک سازهاى زهى استفاده کنید و آنها را در فریم های متنی به همراه قابلیت های کامل در سطح DTP به کار ببرید.
- وارد کردن و ذخیره کردن گرافیک : Sibelius 7 به شما امکان وارد کردن و ذخیره فرمت های محبوب گرافیکی را می دهد تا شما از آنها برای ساخت صفحه بندی های پیچیده ، کتاب های آموزشی و غیره استفاده کنید.




 



ادامه مطلب ...

دانلود Mixcraft

Mixcraft 6 نرم افزاری قدرتمند برای ساخت موزیک و یک ایستگاه کاری حرفه ای با پشتیبانی از ضبط چندین ترک صوتی به همراه مجموعه ای از هزارات لوپ موزیک و ده ها افکت صوتی و سازهای موسیقی مجازی می باشد. این نرم افزار امکان ضبط صدا، مدیریت لوپ ها، میکس دوباره (رمیکس) ترک ها، آهنگ سازی توسط MIDI یا سازهای موسیقی مجازی، اضافه کردن افکت های زیبا، ویرایش ویدئو و ترکیب موزیک و در نهایت ساخت موسیقی کاملا حرفه ای را برای شما فراهم می کند. Mixcraft 6 می تواند رویای ساخت موسیقی شما را به واقعیت تبدیل کند.
امکانات اصلی نرم افزار Mixcraft :
- ضبط و ساخت تعداد نامحدودی از ترک های صوتی و MIDI.
- مدیریت فایل های ویدئویی، اضافه کردن افکت های حرکتی، جلوه های ویژه، موزیک، افکت های صوتی و صدای گوینده.
- شامل بیش از 6000 لوپ موسیقی و افکت صوتی کاملا حرفه ای در انواع و سبک های مختلف از پاپ تا راک عامیانه.
- 11 ساز موسیقی مجازی در انواع مختلف از سینتی سایزرهای قدیمی تا سازهای آکوستیک با کیفیت.
- شامل 22 افکت صوتی حرفه ای و با کیفیت استاندارد استودیو مانند Reverb، گروه کر، تاخیر، شبیه سازی صدای گیتار بسیار واقع گرایانه، کم کردن صدای خواننده، اکولایزر و ...

Mixcraft

- امکانات حرفه ای و قدرتمندی مانند ضبط چندین لوپ، کشش زمانی، پشتیبانی از ورودی و خروجی های سخت افزاری نامحدود، پشتیبانی از VST های چند کاناله و ...
- میکس فایل های صوتی MP3، WAV، OGG و دیگر انواع فایل های موسیقی.
- گزینه ای برای ضبط مستقیم و با کیفیت در فرمت OGG مناسب کاربران لپ تاپ، مدارس و کنفرانس ها.
- امکانات وارد کردن یا حذف زمان برای جا به جایی تمامی صداها و نشان گر ها تا شما بتوانید یک بخش کامل از موسیقی را اضافه یا حذف کنید.
- رایت CD از میکس های ساخته شده تنها با یک کلیک.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 15:31 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی


Atomix Virtual DJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاها بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از بس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید.
با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ یک نرم افزار جالب ، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط،، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد.

 

Atomix Virtual DJ Pro دی جی مجازی فوق حرفه ای با Atomix Virtual DJ Pro v7.0.5b

 



ادامه مطلب ...


Dmitry Sches Diversion v1.11 استودیو قدرتمند و کاربردی در زمینه ی میکس و افکت گذاری بر روی صداها می باشد ، این نرم افزار که به تازگی برای PC منتشر شده است دارای ابزارهای متعدد و پیشرفته ای به منظور ادیت و قرار دادن افکت بر روی صداها می باشد خروجی صدا نیز در این نرم افزار بسیار با کیفیت است و هنگام رندر کردن پروژه خود می توانید یک فایل صوتی بسیار با کیفیت داشته باشید ، Dmitry Sches Diversion از پردازنده های چند هسته ای نیز پشتیبانی می کند و همین مسئله موجب می شود تا روند کار با نرم افزار با سرعت بسیار بالایی انجام پذیرد.

 

Dmitry Sches Diversion ميكس و افكت گذاري حرفه اي روي صدا با Dmitry Sches Diversion v1.11 x86/x64

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 15:19 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی


Guitar Pro 6 نام بهترین نرم افزار در زمینه ویرایش تبلت های موسیقی با صداهایی کاملا واقعی و توانایی برای ایجاد ترک های کامل شما می باشد. همچنین این نرم افزار یک آموزش قدم به قدم و کتاب موسیقی حرفه ای می باشد. استانداردهایی که در این نرم افزار وجود دارد ، استفاده از این نرم افزار را نه تنها برای نوازندگان گیتار ، بلکه برای همه ی نوازندگان و موسیقی دانان فراهم کرده است. بوسیله این نرم افزار ، تمامی نیازهای شما برای یک نوازندگی حرفه ای و دقیق برطرف خواهد شد. شما می توانید نت به نت از آهنگ خود را در این نرم افزار وارد نمایید و همچنین روش نواخته شدن آن را بر روی دسته ی گیتار با سرعت های متفاوت مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Guitar Pro 6.0.8 r9626 Final جامع ترین ابزار برای گیتار با نام Guitar Pro 6.1.1 r10791

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 15:17 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

نرم افزار SmartSound Sonicfire Pro ابزاری قدرتمند جهت ویرایش و اضافه کردن انواع افکت های صوتی و حذف و یا قرار دادن انواع صدا از روی تصاویر بدون افت کیفیت، محصول شرکت SmartSound می باشد. با استفاده از این برنامه کاربرانی که به ویرایش و میکس موزیک علاقه دارند به راحتی می توانند از این برنامه استفاده کرده و از کار با آن در محیط بسیار ساده نرم افزار لذت ببرند.شما در این برنامه قادر خواهید بود تا فرکانس و حالتی که می خواهید را به برنامه داده و از بهترین خروجی با پسوند MP3 جهت ذخیره کردن اطلاعات خود استفاده نمائید و همچنین با ابزارهایی نظیر برش و ادغام می توانید آهنگ های خود را به صورت میکس در آورده یا قسمتی دلخواه از موزیک را جدا کرده و ذخیره نمایید. تمام امکانات برای کاربا فایل های ویدئویی هم به طور همزمان موجود می باشد. از قابلیت های نرم افزار می توان به کنترل برنامه، جدا کردن صدا و یا جایگزینی صدا برروی ویدئو و کلیپ و … اشاره نمود.

 

SmartSound SonicFire ميكس حرفه اي فايل هاي صوتي با SmartSound SonicFire Pro v5.6.0

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 15:14 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی


n-Track Studio نام یک استدیو قدرتمند و کامل مجازی برای ساخت و ویرایش آهنگ و فایل های صوتی مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند انجام عملیات های مختلف نظیر میکس و ترکیب فایل های صوتی ، افکت گذاری بر روی آهنگ ها ، ضبط صدا به صورت حرفه ای از کارت های صوتی و یا میکروفون و … را می توان به انجام رسانید. این نرم افزار محصولی از شرکت nTrack Software می باشد.

 

n Track Studio ساخت استودیوی قدرتمند و مجازی با n Track Studio 7.0.0 Build 2937

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 15:12 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

Acoustica Mixcraft نرم افزاری ساده اما فوق العاده پرقدرت برای ضبط , افکت گذاری و ویرایش صدا است . شما به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید به صورت حرفه ای موزیک های خود را رمیکس کرده و در مهمانی های خود استفاده کنید . از قابلیت های خوب این نرم افزار امکان افکت گذاری حرفه ای بر روی موزیک ها می باشد که شما به راحتی با انتخاب افکت های قرار داده شده در Acoustica Mixcraft می توانید مانند یک تنظیم کننده واقعی موزیک خود را ادیت کنید . یکی از دلایل انتخاب Acoustica Mixcraft علاوه بر قدرتمند بودن سادگی استفاده از آن است که شما چه به عنوان کاربر تازه کار یا به عنوان کاربر حرفه ای هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد.

 

Acoustica Mixcraft ضبط , افکت گذاری و ویرایش موزیک با Acoustica Mixcraft 6.0.185


 



ادامه مطلب ...


Adobe Audition یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ساخت و ویرایش آهنگ در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه دارای ابزارهای بسیار حرفه ای آهنگسازی می باشد به طوری که می توان آنرا به یک استدیو مجازی ساخت آهنگ تشبیه کرد. شما قادرید تا با کمک این نرم افزار به راحتی اقدام به ظبط صدا و ویرایش آن کنید و سپس با استفاده از ابزارهای مختلف برنامه اقدام به تنظیم صدا بر روی آهنگ مورد نظرتان کنید. به عبارت دیگر ابزارهای این نرم افزار را می توان به چند بخش ظبط, ویرایش, تدوین, رندر, تنظیم, میکس و … تقسیم بندی کرد که هر یک از آنها در مراحل مختلف ساخت آهنگ مورد نظرتان به شما کمک می کنند. همچنین در این برنامه افکت های صوتی متنوعی قرار گرفته است که می توانید از آنها در هنگام ساخت آهنگ ها استفاده کنید. علاوه بر این نویزگیر نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار است که به منظور حذف نویز از آهنگ های با کیفیت پایین مورد استفاده قرار میگیرد.

|نسخه نهایی کرک شده توسط گروه iND|

 

adobe audition cs6 cover ویرایش حرفه ای فایل های صوتی و آهنگ سازی با Adobe Audition CS6 5.0 Build 708 Final

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 14:52 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی


FL Studio یک نرم افزار کامل با دارا بودن یک محیط تولید حرفه ای موزیک می باشد که با داشتن ۱۲ سال سابقه توانسته نیاز بسیاری از کاربران را برطرف نماید. هر آن چه که شما به آن نیاز خواهید داشت در این پکیج گنجانده شده است که می توان از مهمترین این ابزارها به ابزار ترکیب، تنظیم، ضبط، ویرایش، میکس و … اشاره کرد. این نرم افزار سریعترین راه از مغز شما به اسپیکرهای شما می باشد. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت ویرایش دستکاری فایل های صوتی، جا به جایی گام ها، هماهنگ سازی، انبساط زمانی، شناسایی بیت، برش فایل صوتی، پیچاندن آهنگ و … اشاره کرد.



ادامه مطلب ...

Studio One نرم افزاری برای ضبط و ویرایش صدا و در نهایت تولید موزیک است که برای ویندوز های XP و Seven طراحی شده و امکاناتی نظیر ضبط صدا، MIDI sequencing ، مدیریت پلاگین ها و پشتیبانی از drag & drop در MIDI mapping، پیکربندی خودکار سخت افزار، کار بروی Track های نامحدود، کیفیت بالای خروجی و در نهایت یک audio mastering ساده را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار با رابط کاربری گرافیکی بسیار مناسب به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند و همچنین امکاناتی را که کاربران حرفه ای نیاز دارند را در خود گنجانده است تا افراد حرفه ای نیز بتوانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند.



ادامه مطلب ...
آموزش جامع نرم افزار میکس و مسترینگ Cubase
نرم افزار کیوبیس CUBASE پیشرفته ترین نرم افزار میکس و آهنگسازی جهان با 52 پنل قدرتمند و افکت های فوق العاده زیبا و امکاناتی چون عیب یابی دیجیتال و تنظیم صدا و مسترینگ و صد ها افکت و امکانات برای استودیو دار ها رقیب سر سخت نیوئندو میباشد . نرم افزاری که وقتی صحبت از مسترینگ و تنظیمات نهایی صدا میشود جزء اولین انتخاب حرفه هایی مبیاشد . این نرم افزار قدرتمند جهت ساخت موسیقی , نت نویسی و تنظیم و بیشتر مبحث های مربوطه به موسیقی , تنظیم و مسترینگ میباشد . حال برای شما اموزشی تهیه کرده ایم که از کاملترین اموزش های موجود در اینترنت میباشد و هدف آن اموزش نکات مهم و ضروری این نرم افزار بزرگ میباشد که به حتم بعد از یادگیری دوره های این اموزش میتوانید با انواع این نرم افزار به اهنگسازی و تنظیم بپردازید . 12 ساعت اموزش ناب با بهترین کیفیت موجود از ویژگی های این اموزش میباشد . کیفیت اموزش ها عالی و زبان اموزش انگلیسی و در محیط برنامه میباشد . این اموزش از 4 سطح تشکیل شده که عبارتند از : سطح 1 : در این سطح به شما هر انچه که نیاز دارید برای شروع با این نرم افزار بدانید اموزش داده خواهد شد . این اموزش شما را با رابط کاربری این نرم افزار اشنا و بشتر ویژگی های این نرم افزار را بررسی میکند .این سطح مخصوص کسانی است که تازه کار میباشند . سطح 2 : در سطح 2 به اموزش ویژگی های پیشرفته این نرم افزار پرداخته میشود . برای اینکه این سطح را به راحتی یاد بگیرید شما باید سطح یک و اصول پایه را به خوبی یاد گرفته باشید . در این سطح به بررسی ویژگی های اضافه شده در کیوبیس 5 نظیر VariAudio و تمامی امکانات ان پرداخته میشود . سطح 3 : در این سطح به بررسی و اموزش ابزار های ضبط صدا , کیفیت انتقال صوت , صداهای Surround , پیج و تاب صدا پرداخته میشود و همچنین به طریقه کار کردن با فایل های MIDI و دستگاه های مرتبط نیز به شما اموزش داده میشود . سطح 4: در سطح 4 و اخرین سطح این اموزش که پیشرفته تر از تمام سطح ها میباشد به اموزش VariAudio, Audio Warp, Signature tracks و ... پرداخته میشود .

 
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب: کامل ترین آموزش کیوبیس 6, :: 20:56 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

سلام دوستان

برای دانلود با لینک مستقیم روی لینک های زیر کلیک کنید :




دانلود بخش اول با حجم 46 مگابایت 

دانلود بخش دوم با حجم 46 مگابایت

دانلود بخش سوم با حجم 46 مگابایت

دانلود بخش چهارم با حجم 21 مگابایت


موفق و سربلند باشید ...

چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 18:44 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

پروژه ۶.۸ برای اف ال استودیو

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 18:43 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

دانلود یه سری میدی دیگه.

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 18:42 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

دانلود پروژه ساخته ی خودم که همش با نکسوز هست.

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 18:41 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

پروژه آهنگ صنگ صبور از استاد محسن چاوشی رو براتون آماده کردم و امیدوارم که خوشتون بیاد.

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 18:39 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

چند تا پاساژ و یه ریتم واستون میزارم که واسه نکسوز هستش که باید بریزید تو پوشه presets



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 18:38 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

بازم یه پروژه دیگه از سبک ۶.۸

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...

دانلود پروژه آهنگ دلکم از علی عبدالمالکی که قبلش ابراهیم تاتلیت اومو خونده بود.

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 18:36 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

یه سری ریتم 6.8 واستون میزارم برین حالشو ببرین.

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 18:35 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

اینم پکیج میدیهای آهنگهای ترکی از خواننده های معروف ترک.

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 18:34 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

اینم یه سری میدی کردی برای ریمیکس کارا.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:پاساژ, :: 18:32 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

یه سری پاساژ برای آهنگسازی آماده کردم که به صورت فایل میدی هست.امیدوارم بدرتون بخوره.

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

دانلود وی اس تی کم حجم ولی کاربردی claplab

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:ریتم عربی, :: 18:30 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

یه ریتم عربی خیلی حرفه ای واستون میزارم.امیدوارم برین حالشو ببرین.

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 18:29 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

دانلود وي اس تي كم حجم و قدرتمند SURGE.v1.5.2

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...

دانلود نسخه کوچک و کم حجم داربوکا darbuka ضرب و تمپو و دهل و سازهای عربی

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب: Darbuka VST Plugin, :: 18:24 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

دانلود Darbuka VST Plugin

ای  vst نوازنده سازهای عربی است و اين vst حجمش 62 مگ هست اميدوارم لذت ببريد.
 

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:real guitar 2 با کرک, :: 18:15 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

دانلود real guitar 2 با کرک

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:سيتي سايزر Bitsonic Waspy 2,2,4, :: 18:13 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

دانلود سيتي سايزر Bitsonic Waspy 2.2.4

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 18:7 ::  نويسنده : اسماعیل تلیکانی

دانلودNative.Instruments.Battery.v3.0.1.005.VSTi.DXi.RTAS-AMPLiFY

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 25782
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

 
   
بک لینک فا